15.06.2010

mitt første innlegg

Nå he eg lagd meg ein nye blogg, der eg ska skriva litt å legga ut bilder fra min håbby. Men fust ska eg sei litt åm meg sjøl, eg e ei jenta på øyeblikk 18 år, så går på idrettsgymnas, ska bjunna på 3 åre itte sommaren. Så mången tror kansje nå att Idrett e d så e den stuste hobbyen min, men d e nåk kje den hobbyen eg lika aller best. Eg e nemli veldi glae i å sy, teina, å fiksa på kler. Så her ska eg legga ut bilder å litt sånn av fårskjellige ting eg syr, teine på, å fikse på. Så långt he eg kje våre så veldig avansert, eg he sydd små ting såm pysjamasbokser, non kosedressar, kjolar å toppar. Å eg he teint ein del på t-skjorter, d e vell så långt eg e kåmt t nå. 

Ett bilde av meg å ongen t søskenbarne mitt me kosedressane eg he sydd t åss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar